اپلیکیشن کافــــــــــــــــه بازار

#1 اپلیکیشن کافه بازار

حسام میر آرمندهی - دوره 7

کافه بازار یک فروشگاه نرم‌افزار اندروید است که در بهمن‌ماه ۱۳۸۹ توسط حسام میرآرمندهی و تعدادی از دانشجویان دانشگاه شریف طراحی شد. در کافه بازار بیش از ۱۳۰ هزار نرم‌افزار کاربردی اندرویدی ایرانی تولیدشده توسط ۲۱ هزار توسعه‌دهنده، به بیشتر از ۵۰ میلیون کاربر ارائه می‌شود.
 

مکتب خونه

#2 مکتب خونه

مصطفی حسینی - دوره 12

مکتب‌خونه بزرگ‌ترین رسانه دیجیتال آموزش مجازی در ایران است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف مکتب‌خونه در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همه‌ی فارسي‌زبانان است. ما اعتقاد داریم که هیچ کس نباید به خاطر هیچ چیز از لذت یاد گرفتن محروم شود. نباید سن و سال، مکان، موقعیت یا امکانات مالی فرد، وی را از یادگیری و موفقیت باز دارد.

گروه مالی کاریزما

#3 گروه مالی کاریزما

محمد عابد - دوره 4

گروه مالی کاریزما دارای زنجیره کامل خدمات مالی و با بیش از 650 هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت و متنوع‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری است. کاریزما به‌عنوان یک هلدینگ مالی به پشتوانه تجربه بالا در زمینه فعالیت در بازار سرمایه و نیروی انسانی متخصص آماده ارائه خدمات متنوع به مشتریان حقیقی و حقوقی است. گروه مالی کاریزما در حال حاضر متشکل از ده شرکت تخصصی و بیش از ۶۰۰ نفر پرسنل فعال است که زنجیره خدمات کاریزما را برای مردم عزیزمان ایجاد کرده‌اند.
 

سینا کر

#4 سیناکِر

محمد رضا کلاهدوز - دوره 4

شرکت دانش بنیان راهکار هوشمند سینا با نام تجاری سیناکر، فعالیـت رسـمی خـود را در اوایـل سـال ۹۸ شـروع کـرد.

هـدف ما گسـترش فرهنـگ خودمراقبتـی در عموم مــردم و تغییر جهان برای افراد مبتلا به دیابت و سایر بیماری‌های مزمن اســت. سیناکر مجموعــه ای یکپارچــــه از نرم‌افزار تلفن‌ همراه، درگاه مدیریتی مبتنی بر وب مخصوص پزشکان و مراقبین سلامت و تجهیزات پزشکی با قابلیت اتصال خودکار به نرم‌افزار است.

صاب ملک

#5 صاب ملک

حسین جوشقانی - دوره 6

صاب‌ملک اولین پلتفرم شراکت جمعی در ایران برای پروژه‌های ملکی و ساخت‌وساز است.
باوجود اینکه سرمایه‌گذاری در ساخت و ساز از پرسودترین فعالیت‌های اقتصادی کشور است؛ همواره نیاز به سرمایه بالا، تخصص و صرف زمان قابل توجه موانع اصلی ورود افراد به این حوزه هستند.
تیم صاب‌ملک با بهره‌گیری از تجربه سرمایه‌گذاران و تخصص سازندگان مختلف و مطالعه شرکت‌ها و تعاونی‌های مسکن، قدم به قدم شما را تا یک سرمایه‌گذاری مطمئن و پربازده همراهی می‌کند.
با صاب‌ملک رویای ورود به دنیای سرمایه‌گذاری پرسود و امن در ساخت‌وساز با هر میزان سرمایه‌ای، دست‌یافتنی است. 
 

دیــــــــــابان

#6 دیــــــــــابان

محمد رضا کلاهدوز - دوره 4

شرکت دانش بنیان کامیاب طب نوین سینا(دیابان)، با بهره گیری از دانش علمی و فنی موجود در دانشگاه تهران با پشتوانه تحقیقات چند ساله در زمینه‌های مربوطه توسط گروهی از دانش‌آموختگان و اساتید این دانشگاه بنیان‌گذاری شد. بر این اساس اولین محصول طراحی و ساخته شده توسط این شرکت سیستم اندازه گیری قند خون و تجهیزات مرتبط می‌باشد که به کمک این محصولات اولین قدم‌ها در راستای تولید ملی و بی‌نیازی کشور در زمینه این دستگاه‌ها برداشته می‌شود.

ابـــــــــــر «زس»

#7 ابـــــــــــر «زس»

حسام زاریان - دوره 14

ابر زَس ارائه‌دهنده سرویس‌های ابری است. خدمات ابر زَس شامل سرویس‌های زیرساخت سرور ابری و دیتاسنتر ابری، سرویس‌های مدیریت‌شده برای پیاده‌سازی راهکارهای اختصاصی سازمان‌ها، طراحی و اجرای معماری و مهاجرت ابری، کلود گارد و CDN، طراحی و اجرای راهکارهای کانتینر ارکستریشن و پیاده‌سازی راهکارهای ابر عمومی، خصوصی و ترکیبی می‌شود.

پی پینگ

#8 پی پینگ

محمد باریده - دوره 14

شرکت ماناتدبیرآواتک با نام تجاری “پی‌پینگ” به عنوان پرداخت‌یار بانک مرکزی و از شرکت‌های فعال در حوزه فین‌تک از سال ۹۴ تاکنون می‌کوشد تا خدمات دریافت و پرداخت پول را به ساده‌ترین شکل ممکن در بستری امن به افراد و سازمان‌ها ارائه کند. پی‌پینگ این روزها فقط یک ارائه‌دهندۀ سرویس‌های پرداخت آنلاین نیست و تلاش می‌کند مجموعه‌ای از سرویس‌ها و راهکارهای متناسب با نیازهای کاربران را ارائه کند و در کنار اینکه به‌عنوان مجموعه‌ای معتبر شناخته می‌شود، به جایگاه نخست این حوزه هم دست یابد.
پی‌پینگ با شعار «راهکار جامع پرداخت کسب و کارها»، هدف اصلی خود را ارائۀ ساده‌ترین راهکارهای انتقال وجه آنلاین در امن‌ترین بستر ممکن قرار داده است.

مدرسه سیمرغ

#9 مدرسه سیمرغ

علی ترقی جاه - دوره 2

کار ما در مدرسه سیمرغ کیفیت بخشی به ارتباطات انسانی است. ارتباط بین بزرگسالان در محیط های خانوادگی، سازمانی و اجتماعی و ارتباط بزرگسالان با کودک و نوجوان

فندقچه

#10 فندقچه

فارغ التحصیلان دوره 10

فندقچه در سال 1397 کار خود را با فروش بازی‌های فکری و محصولات کودک و نوجوان در دیجی‌کالا آغاز کرد. در سال 1398 پس از بررسی بازی Exploding Kittens، تیم بازی‌سازی فندقچه تصمیم به تولید این بازی گرفت. گربه‌های انفجاری اولین محصول فندقچه شد و از زمان تولید بازی گربه‌های انفجاری، تلاش شد تا بهترین کیفیت قابل تولید در ایران برای علاقه‌مندان به بازی‌های فکری در دستور کار قرار بگیرد. کارت‌و‌چین و اسب‌های تک‌شاخ نیز 2 بازی دیگری بودند که تا پایان سال 1398 توسط فندقچه تولید شدند.

استارت نورث

#11 استارت نورث

امیر ذاکر - دوره 10

استارت نورث: نوآوری در سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز در اکوسیستم فعلی، سرمایه‌گذاران اغلب با چالش اعتماد به استارت‌آپ‌ها و نگرانی از سوء استفاده از سرمایه‌ها مواجه هستند، و از سوی دیگراستارت‌آپ‌ها نیازمند تأمین منابع مالی و دسترسی به خدمات حیاتی هستند. استارت نورث با ایجاد یک پلتفرم نوآورانه موفقیت استارت‌آپ‌ها و بازگشت سرمایه برای سرمایه‌گذاران را تسهیل می کند.
برای سرمایه‌گذاران، استارت نورث فرصتی است برای سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های با پتانسیل بالا که از طریق فرآیند ارزیابی دقیق انتخاب شده‌اند، با این تضمین که سرمایه‌شان به طور موثر و متمرکز بر نیازهای کلیدی کسب‌وکار هدایت می‌شود.

ویرا انرژی سازه پایا

#12 ویرا انرژی سازه پایا

امید گل زاده - دوره 10

ویرا انرژی شرکتی پویا با اسـتفاده از مهندسـان آمـوزش دیده، متخصص و با تجربه که با جزئیات کامل صنعت انرژی و نیروگاه تولید پراکنده، مولدها، تجهیزات جانبی و اصول کاری آشنا هستند، از این صنعت و سرمایه در گردش آن مراقبت میکند. ویرا انرژی با ترکیب دانش، تخصص، تجربه، در دسترس بودن و حداقل نمودن زمان و هزینه، کارایی حداکثری سیستم تامین انرژی را فراهم میکند و برای چالش های موجود این صنعت، راهکارهای به روز و قابل اجرا در اختیار می گذارد.

مرکز تجربه زندگی

#13 مرکز تجربه زندگی

یاسر درخشان - دوره 14

در حال حاضر همه می‌دانند که در حوزه‌ی سلامت روان به تراپی نیاز هست.
اما این نیاز چگونه قابل تشخیص است؟ یا اصلا چرا باید به روان‌کاو مراجعه کرد؟ چه موقعی؟
حتما باید اتفاق بد یا ترومایی را تجربه کرد که تراپی را شروع کرد، یا تراپی یک چیز همیشگی و لازم در زندگی روزمره‌ی همگان است؟
اگر اینجا هستید شاید این سوال‌ها برایتان به وجود آمده یا شاید هم پاسخی برای این سوال‌ها داشته باشید. ما فکر می‌کنیم شما به دنبال شناخت بیشتر و عمیق‌تر خود هستید. سرچشمه‌ی تغییرات از خود ماست،
و تراپیست به ما کمک می‌کند تا زودتر به این سرچشمه برسیم.

گالری صنایع دستی

#14 گالری صنایع دستی

شایان سلیم شهشهانی - دوره 16

گالری صنایع دستی سلیم شهشهانی با تجربه ی ۳۰ساله در حوزه ی فروش خرد و سازمانی انواع صنایع دستی ایرانی، در خدمت دانش آموختگان روزبه می‌باشد.
آدرس: خیابان استاد نجات الهی(ویلا)، نبش استاد جعفر شهری (سپند) ، پ۲۲۳
شماره تماس: 09208108308

گروه طراحی و ساختمانی تام

#15 گروه طراحی وساختمانی تام

علیرضا حلوایی - دوره 12
حمید رضا سرکارات - دوره 11

گروه طراحی و ساختمانی تام توسط دو نفر از محصّلین دوره 11 و 12 موسسه روزبه، فعالیت خود را از سال 1399 آغاز نموده است. حمیدرضا سرکارات فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه تبریز و علیرضا حلوایی فارغ التحصیل مهندسی معماری از دانشگاه علم و صنعت، مدیریت این گروه را بر عهده دارند.
زمینه فعالیت گروه تام، طراحی معماری و اجرای پروژه های مسکونی، تجاری و اداری شامل طراحی فاز یک، طراحی فاز دو، طراحی سازه، اجرا و نظارت بر اجرا می¬باشد. این گروه مفتخر است که تا امروز بیش از ده ها پروژه بازسازی، طراحی و ساخت را از صفر تا صد با موفقیت به سرانجام رسانده است. هدف اصلی مجموعه، رسیدن به سطحی از کیفیت در ارائه خدمات به کارفرمایان عزیز می¬باشد به نحوی که رضایت تام حاصل شود.

آموزش زبان اینلینگوآ

#16 آموزش زبان اینلینگوآ

محسن عباسی - دوره 17

مؤسسه بین‌المللی inlingua در سال ۱۹۶۸ (۱۳۴۷ شمسی)در شهر برن در کشور سوئیس تأسیس شد. این موسسه با داشتن بیش از ۳۰۰ شعبه، راهکارها و ابزارهای آموزشی نوین را برای یادگیری زبان‌های خارجی ارائه میدهد. روش آموزش این موسسه مکالمه‌محور است و زبان‌های خارجی را مانند زبان مادری آموزش می‌دهد. نمایندگی رسمی این موسسه در تهران سابقه‌ی آموزش هزاران زبا‌ن آموز و ده‌‌ها شرکت ایرانی و چند ملیتی را دارد. هم اکنون در شعبه ‌ی تهران این موسسه، آموزش زبان‌های انگلیسی، آلمانی و فرانسوی به صورت آنلاین ارائه می‌شود.